Aleph's

Aleph's
View from my village...

Tuesday, March 11, 2008

Masih Aku Terasa

Sejenak, aku dikejutkan
Bersama ombak cinta luka
Perpisahan melanda kita
Hanya kerana peristiwa itu

Kiranya takdirkan mengizinkan
Ingin ku kembali padamu
Meneruskan cinta yang lalu
Kerana engkau yang aku sayangi

Akan ku simpan
Kenangan cinta kita
Yang tak akan terpadam selamanya
Kehangatan cintamu
Masih aku terasa
Seperti baru semalam
Kita berpisah

Tangisan sedu dihatiku
Menahan kepedihan ini
Sendiri aku mengenangkanmu
Hanya engkau yang aku sayangi

Akan ku simpan
Kenangan cinta kita
Yang tak akan terpadam selamanya
Kehangatan cintamu
Masih aku terasa
Seperti baru semalam
Kita berpisah

Akan ku simpan
Kenangan cinta kita
Yang tak akan terpadam selamanya
Kehangatan cintamu
Masih aku terasa
Seperti baru semalam
Kita berpisah

Seperti baru semalam
Kita berpisah

No comments: