Aleph's

Aleph's
View from my village...

Friday, January 23, 2009

Friends @ PMKN (Pusat Matrikulasi Kolej Negeri) 2001/2002

Kelas Cikgu Paling Popular - Encik Rahim (Fizik)
Raja Haji tak ada cuti, so kena raya kat Seremban. Ni pic lepas sembahyang kat Masjid Negeri, then ramai2 lepak kat Tasik Seremban.
My "tribe" - 3 je prm. Hahaha....
Mat Duang, kawan aku dari Terengganu.... "mu..." Dia ni gila barang ori, perfume (and apparently baju pun) nak Polo, jam pulak Rolex!!! Tak mampu aku...
My roommates. The most happy and lively dorm!


These pics are to accompany my previous post, FRIENDS. Please don't mind the quality because I have it processed from film negative and well, those films are not considerably in good condition when I decided to digitise them all.

(Shall post more pic, I know I know... Someone already whispering to me, "good old days" already, nostalgic isn't it? I never thought of what would happened today. Wish that I can contact you guys)

1 comment:

Anonymous said...

salam .. sory nk tanye ...kenal x wan aishah bdk fizik pmkn 2002-03 ..ade x no phone terbaru die ...urgent ni ...ade dpt kaba x baik pasal die ..tp x sure lg ...xdpt contact die ...yg ade skrg ni no hp die time thn 2006 dlu last jumpe die ...mtk tlg yer klu ade sape2 ade no hp die tlg bgtaw ...