Aleph's

Aleph's
View from my village...

Tuesday, November 11, 2008

Koleksi Buku: Anak Dara Menteri (1, 2 dan 3)




Akhirnya koleksi buku ANAK DARA MENTERI lengkap jugak... Aku suka bahasa dia, cukup bersahaja, tak skema, light dan laser!

Buku pertama, aku curi dari adik aku... bila rasa best, aku pun cari la ADM 2 dan ADM 3. Tak jumpa, cam nak nangis plak... Call ke Creative diaorang cakap tak der... Gi la ke Borders Bookstore kat Queensbay, terjumpa lak ADM3.

Bila dah ada ADM3 tu kan, aku pun baca la.... Skipped ADM 2.

Tiba2 terasa nak visit website Creative, then nampak la pulak tajuk buku ADM2 tu... Boleh order online, terus je aku order... Lambat gak nak dapat, sebab diaorang mispricing, pastu dok meng-email aku kena tambah sikit lagi payment. Bila posmen nak hantar, aku plak tadak kat rumah, kena gi amik kat pejabat pos.

Tapi kan, sampai hari ni aku tak baca2 lagi ADM2. Tiba2 mood hilang sebab dah tau ending kat dalam ADM3. So nampaknya aku kena buat marathon balik ni, baca ADM1 followed by ADM2 finish it with ADM3. Tapi bilanya aku nak dapat cuti lagi?

Waaa.....



Satu nota penting: Tak kira la betapa baiknya kita berkawan, untuk pinjam buku ini tidak akan dilayan sama sekali. Nak baca, BELI la!

3 comments:

Penerang Cahaya Jalan said...

gat nak pinjam, sekali dah kena warning beb... kahkahkah... layan la... harap2 buleh jd menteri la pasni... so ada anak dara sendri... baru tau rasa dia mcm mana kan... haha...

Aleph Prime said...

Hahaha.... Special case boleh layan la...

Anonymous said...

aku ada cherita gak di sebalik buku ADM neh. dulu masa aku grad,rasa bosan giler. gf aku ntah mane pegi...hahaa...what a loser...suddenly ada awek jual buku rekemenkan aku buku ADM. alamak,aku dah le jenis malas membaca. but, sbb awek tu cun..aku bli gak satu..saje wat kenangan hari konvo! lpas baca ...syok siot...tersenyum..tergelak...sayu..macam-macam..about 3 years rasanya aku follow ADM neh..since ADM1. but ending die...sungguh tak terduga..hahhaha